follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 02 December, 2010 at @ 11:25 PM, you can leave your comment (0) (0)
PELIKPELIK
:face53: ayoyo . pening aku . all my buddy:131: ajak aku keluar turon bee pee . ellow man ,:8: bukan aku tak nak , tapi :face6: aku tak ade transport la sengal . :c: bapak aku tak ade . die ade job . mane die kasik kalau aku naik bus .:24: aduh ! sengal la . nanti la aku cari jalan macam mana nak keluar .:25: sabo eh . baby . baby . baby . mama .:1: ei ! geli aku . cakap pasal babybaby ni ,:face15: aku nak cakap siket . aku ade anak saudara kat fb !:face4: huh ? pelik kan ? nta la . . memain ajeaje la! :face69: aku tak akan selingkuh ngan cek wink tu . my love only for yu .
da stop ! :face46: geli taw bace ? ? da la . nta pape aku bebel hari ni . yaw see! :face15: