follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 31 December, 2010 at @ 4:26 AM, you can leave your comment (0) (0)
new year !
nampak tak dekat atas tu . tahun depan tahun tu . lebih tepat lagi beberapa jam saje lagi . aku akan bertambah umur . usia . dan kedut di wajah makin bertambah ! haha . meraban . huh . esok 1hb . hari yang aku tunggu . esok tarikh daftar sekolah form one dengan form two . tak sabar wei . esok aku nak habaq story banyakbanyak dengan geng . nak lepas rindu ! haha . er~ tadi petang aku pergi mandimanda dekat wetworld . memang best . aku naik beepee tower dengan abang aku . sekali mendarat ok je . second naik tower tu . time mendarat , TERBALIK ! huh . ape terjadi . telinge masuk air . tekak jadi pedih teramat . dan sampai sekarang telinga kiri ni masih sakit . tatw la yang masuk tu air ke binatang . er . papejela . tahun baru . hidup baru . mesti ade azzam baru kan . huh . bukan azzam ikyang bajed ensem tu ok . azzam laen . azzzam aku tahun depan nak : shitt . esok aku umum kan . ke bile dah sukses nanti aku cakaplah . wakaka . jahad . jahad . esok nak pergi sekolah . yei .