follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 15 December, 2010 at @ 12:16 AM, you can leave your comment (0) (0)
Makan
aku lapar lah . nak makan . tapi nak makan apa . makan reader boleh ta . eley boleh sahaj . aku pedduli ape . jahat ! lantak la .my life , my rule . da . stop merepek la budak . haha . stop . stop . aku bosan sebenarnye hari ini . biase ade sahaja budak request buat tuto . tapi hari ini . tade . erm . nak buat . tapi tatw tuto ape . aiskh . aku dalam kpale hanye makan . makan . makan . makan non-stoop . bisa ngak . haha . asyik haha saja . lantak la . i ta peduli la syang . erm . tngah layan putera katak skng ni . dala .nak tengok . papai ko .