follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 01 December, 2010 at @ 10:00 AM, you can leave your comment (0) (0)
Jeles SOMETIMES !
♫(-.-)♫erm , tajuk ? kenape dengan tajuk ? xade pape la . .
just nak cakap , aku agak jeles bile tengok kawan-kawan
aku ni dilamun cinta . .
*jeles!*forget that !
yela kan love is everything ke ?
Encek Senyom ?
wei , bile nak naik sekolah ni !
bosan la cuti ni .
Bile nak naik hostel ?
Bile nak carik pasal ngan kau .
Bile nak conteng muke kau .
Tahun depan ko duduk hostel lagi tak .
*soalan gedik!*

some time aku pernah bermimpi . .
dalam mimpi tu , ko cakap kat aku :
'' maybe this is the last time ,
we will never meet ! ''
*gedik nak speking plak mamat ni!*

betul ke ? kalau ye . > >
. . . . . . .
nur kumen
tak nak pisahpisah ni wei !

nak tauw citer sedih kawan , sedih sangatsangat !
cinta gilergiler nak mati . .
tapi playboy . .
*ko jangan cm tu eah !*

P/S : LOVE ko ketadketad!