follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 26 December, 2010 at @ 2:20 AM, you can leave your comment (0) (0)
Haircut baru wokk !
sori lame menyepi . aku balek kampung la , kasen balek . peluang la . na playingplaying around . haha . ok . nak cakap . baru saje balek . dah rindu gilergiler dengan siri aku tu . ala SECRET GARDEN la wok . hurm . aku punye haircut da lain ok . da tak boxexe macm sup gear boxe la pulak . haha . tade la . macam Ha Ji-won ! hanpa kenal ? Ni lah kamukamu . pic nye .
haha . mane ade , memng ni die . tapi haircut aku tak la mcm tu .
tu gaye gedik overdoz oi . ta mau la aku ! iskh . iskh
ni lah bidakbudak . jangan ketawe la pak sampah !

lalalalala . what people say ,
er~ ni baru macho ! ceh* gedikk sei .
k lah bebeh .
movie aku sah start di kce tv .
nak layan . bye !