follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 27 December, 2010 at @ 6:59 AM, you can leave your comment (0) (0)
Endon maen laser !
woi endon ! dalah banyak siaran drama hang dekat channel astro rumah aku . er~ bukan rumah aku je kot . mungkin rumahrumah orang lain sekali ! dengan yang seksimeksi , bajet2010 dan segalebende ar . hang masih nak bikin ribut ya . huh . tengok . aku dah terikut slang ko endon garegare terpengaruh dengan drama seposen hang tu ! slenger bangett ! oitoit . stop ok . nak tengok tak . sape maen cheat semalam ? huh ? huh . orang dah buat salah mane nak ngaku . endon . endon . i geleng kepale 360 darjah ! hesh . endon. endon . aku ade bukti . ~sambil seperti berlagak gaya seorng hakim yang telh berjye menyelasaikan keskes berat , mengalhkan Detective conan ~ kuikui . ketawe jahad , kejam, keji , hina dan segale bagai . endon ou endon . hang memang poyo tahap gaban . er~ patotlah pelakon endon sendiri si ASMIRANDAH , kenal ta . ala . pelakon drama asmirandah tulah . mengaku yang pemain bola sepak kebangsaan sendiri tak sehodd mane pon . haha . kang dah kene lempur ngan wwarge sendiri . plikplik . fui . fan tan . she ma ! haya dah merepek gaban bab korea . aiskh . aikh . maklomlah nurulain dah jatuh cinte pade bidang lain pule ye . dah malas nak masuk campur dengan endon yang kerjenye rusuh + dengki + khianat . er~ tapi tak sume orang endon ok . haha .
walaupapepon cograte rakyat jelata malaysia yang mewakili pasukan negare menentang endon semalam , kasi abes ar . yes ! tapi sorilah kamukamu . aku ni bukan lah calengg . caleng ? tukan er~ abaikan . aku tak mampu nak sponser kalian banglo mewah atas bukit chiku tu .
huhu . salam seluruh dunia . haha mengarot . da~!

memang nak kene gigit ko endon dengana ku !