follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 30 December, 2010 at @ 10:03 PM, you can leave your comment (0) (0)
award !
tagg by akak lailaa
sejarah nama blog dan kisah disebalik header blog anda :
serious ? no places !
adekan kelainan siket . haha .
merepek siket .
blog lahir sejak Feb2010 .
bercuti sekejap 6bulan . tanpa sebarang post !
mula kembali bertugas pade bulan 8 . haha

berapa kali anda updated blog ? :
aku tegar . keccuali hari biase :)
hostel wwei !

sebab utama anda buat blog :
lantak la .
hei !
nak kelainan ,
ramai kawan kwn skolh tade
so ak nk ade !

5perkara mengenai blog anda yang patut diketahui :
nk 5 . banyak sngat la

5entry terbaik yang patut dibaca(senaraikan entry itu beserta link) :
semua .
sebab semua dri kepale aku

3perkara yang tak dapat dilupakan sepanjang berblogging :
all is best !

10blog kegemaran aku :
http........
smapai 10 !

5tips yang anda nak kongsi kan dalam berblogging ini :
jangan cntohi blog ni .
blog ni meraban banyak !

sejauh mana anda sayang blog anda :
seprti tdk brbhgi !

3sebab kenapa perlu datang/berkunjung ke blog anda :
blog aku gedik . serabut . ta lawa

siapakah 10blogger yang lain anda ingin tag
:makn tnghari jap !