follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 23 November, 2010 at @ 7:03 AM, you can leave your comment (1) (0)
TUTORIAL : warna highlight
♫(-.-)♫ YO ! malam-malam buta masih online lagi ? ! ni gile ni . . wei ain ! ko tak reti-reti nak masuk bilik ko ke ? ? . . dengan selamber hati kecil ini berkate-kate . .

: lantak aku la . . aku nak gune lappy ni sampai bile . .

da la . . ape function aku stay on sampai malam-malam benar ni . . aku nak tuto siket je , tapi nak buat pasal ape ? ? pasal warne highlight . .

1. makan sate eh tak ! . .Dashboard>Design>edit HTML
2.Tekan Ctrl+F cari kod ni . .

]]>< /b:skin>

3.paste kan code ni kat ATAS kod yang korang dah cari tadi . .

::-moz-selection{
background:#F665AB;
color: #FFFFFF;


4.yang kod warne MERAH dan BIRU tu , korang boleh tukar ikot suke korang . .
5.SAVE ! sebelum tu PREVIEW dulu . .

Labels: