follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 20 November, 2010 at @ 4:52 AM, you can leave your comment (0) (0)
Die Sporting !
♫(-.-)♫misssing girl is here !
hello allola . . i suke giler sekola lepas naik cuti raye haji lepas . . hoho ! suke giler wei . . ok ape yang best sangat i ? ? i giler batak hepi macam nak je patah kan jari kengkawan i . . bkan jari i eah ! ! i kan bawak kamera kesayngan adeq i ue .. i amek pic ngan kengkawan i an . ta juge i ade amek gambo DIE , tapi bukan i la , ni sume hasil baek hati membe2 i yang tersngat2 luhur hati budinya . . korang yang sanggup mencapub muke seposen korang kat kelas kaa tu . . gurawan bermate-mate . . kiki . . pastu ingat kan i dah balek dah hampeh noh hati i tapi TAK ! tup2 Mizz Faridah , ala mamanye SI SAHMI tu . . panggil kiterang masok nak bagi markah SN , i pade awal taon nye bengang tahap gaban . .yela sape yang tak bengang un bile sume membe i trpekik terlolok panggil ' SENYOM! SENYOM! SENYOM! ' . . ye tak ? ?n then ade la suare ku berharap ~ ~ tak ! suare si mulot nie cakap cam ni . . dengan nada mnjerit macam ibu nak bersalin . .

' cikgu , kat kelas ni ade kapel cikgu . . anak cikgu lagi . ape la nak jadi . .'

i nak aje tapok mulot tu . . tapi i still ok ! n then i dapat markah . . nak tau ? ? i dapat huruf yang terkangkang . . teke la . . tapi yang i tak puas hati . . SENYOM tu bleh dapat lebih tinggi dari i ! 4 markah tu . . n time balek .. kITA balek bareng ! ! i hepi nye . . tapiu lepas ni i kene tahan saba 1 bulan eh silap 4o dayS no him. . sabo je la ain . .
pinkgirl