follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 15 November, 2010 at @ 1:21 AM, you can leave your comment (0) (0)
I makin sayang SMKSG !
♫(-.-)♫huhu . . Udah lme un i tak buwat post ni . .
ni sebenarnye sebab i tak tauw nak citer ape . . hihi
tapi skang i nak viter pasal . . member i ! !




ok korang , mi kengkawan i tapi bukan kelas i la .. ni kelas hebat la sangat . . ( 1KAA ) . .
OK start ! yang baju PBSM , nampak tak ? ha ! tu LUTFEE . .skandal FIT tapi skang dah tak rr . . next , it MUAZ ! yang blkng siket tu . . bajet rr naik motor . .



ni la GIRL GENERATION 1RK1 . . hihi . . ok START ! GIRL GENERATION ni ade dua DAYAH , tapi kite orang singkatkan jadik Sam ngan kembar die lagi sorang , Dayah . . haha . . k ade AIN ade AINA pon ade . . kalau AIN aku la tu ! kalau AINA plak . . orangnye lemah lembut . . ni la skandal dalam gelap ngan MUAZ . . hihi ok next is ANA ! tinggi , ramping ! pergh . . body ideal rr .. pastu un SI SASA .. ni skandal si babat . . hahahaha . . ok Qila . . kecik comel i tergoda ! ADILA .. dia ade skandal gak . . ngan spe ? tu aku yang taw ! hihi . . yg x ade dalam gambar nie ? aku la ! sebab aku . . YANG AMEK GAMBAR ! ! . .LAGI SORANG MINAH NI , sape lagi kalau bukan WAWA ! ok ? ? ni la kngkawan aku kat 1 R K 1 . . Tadi kan 1 KAA . . huhu . .

erm , au pon da tak ade idea ni , ok nak chaw !