follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 08 October, 2010 at @ 7:30 AM, you can leave your comment (0) (0)
something spesel?
♫(-.-)♫koko lala...Assalamualaikum..

well now ain iz coming...
menghampiri meja belaja nie...sambil tangan memicit
kekunci kat bende alah nie...hari nie eh silap malam nie mau story
pasal apa eak.?
ntahla..aku pon tak ingat septah ape yang aku nak cierkan ni eak..

erm, aku tak tauw ar angin monsun dari arah mane yang merasuk jiwa
dan naluri aku sehinnggakan aku rajen sangat nak sekolah isnin ngan jumaat.
terlalu rajen!giler kentang! siape la ni...>semestinye NURUL AIN<..uhuk2
6dah2 stop!skang fikir balek ape yang aku nak citer tadi..
huh! aku nak citer pasal aku ade kenekan swng mamat nie..
mamt nie dah memang aku kenal lorh sesangat..

nme dye encik m...
pergh ak knekn dye giler2 pnyer r..

k chaw jap..aiza pnggil nie nak tido dulu...
tata~

p/s:mou aje pelesing ngn aku swng mnh nie..!