follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 05 October, 2010 at @ 2:46 AM, you can leave your comment (1) (0)
PENDAM atau lepaskan die PERGI..!?
koko lala..
all ma fellow fren yg amat2 ku syng2 tu..
nie nak story about mane satu yang patot aku pilih..,

aku sedih sekrng nie,.aku nak kan ko jugak aku xnak laen
dari ko!
ko tauw?aku dah habes feeling kat ko! aku pon tak tauw la..
asal ko yang jadik mangse kegansan feeling aku nie..

ske\rnglpas kte dh lalui..ade orng ketiga buat hal..
pergh!!!mmng aku xkan orng tu..klaw ko prcyakan kt
aku..jgn dgar ckp budk tu...

lafz yang dye ckp tu xpng aku ungkpkan..!!!X!!!

more lova of ssmil:-aeynlovesmilealways~

Labels: