follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 23 October, 2010 at @ 5:36 AM, you can leave your comment (3) (0)
macam mne nie?!
♫(-.-)♫
hoho..kiki aiza is coming!
bila aku dah start mengetellaptop ayah aku nie..haha segale dlma otak kepala aku nie aku curahkan,lepaskn..trangkan!

erm, first SASA..yg mungkin bersntai kat rumh die sendrik kat...http://shafiraattsha.blogspot.com/..ko marah lagi ke ngan kteorng?!
erm..kalau ye aku mintak maaf sesangat..! kalau tak pon same!
sebenarnye bukan dari aku je, tapi dari SaYaNaNaNia...eh tak! sebenarnye dari NaNaNia!X!
yang pasal kat bengkel tu, aku memang tak tauw pape macam mne boleh kantoi ngan cikgu!
pliz.. kate kite kawan sampai mati!!
aku xmo rr gadoh2 cam nie!!
xelok rr....
xsyok..
yg PENTING tak ske!!

p/s: stiap mnusie ade wat silap urn..?!

pinkgirl