follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 04 October, 2010 at @ 10:30 PM, you can leave your comment (0) (0)
Bila Mase?
koko lala..ASSALAMUALAIKUM,

hwmm, mau story nie,baru terjadi malam tadi.kejadian yang sangat2 keliru.
pada tarikh 4 Oktober 2010, aku on la aku punye FACEBOOK yang memang wajib aku on tu.
n then kawan aku,si jinggo tu start kteorng pnye chat, dia bagi tauw,

J:dengar citer kodah putos?
A:ke? bila mase?
J:ko mrajok ke?
A:xade ar.asl ko cakap cam tu?
J:die cakap ko yang mintak..
A:mne ader!
J:ntahla...

hwm,agak sedih bila Jinggo ckap macm tu.Aku dah fikir masak2.aku akan settle kan prob nie secepat mungkin.demi ko!

P/s:Sudah dua kali cerita macam ni aku dengar dari dua orang yang x sama.

ERM MACAM RAGAM...

yang penat mendengar story:

kowrang la..kesian korang,xpe aku kan sayang korang..:)

Labels: