follow
dash
fohfaifsik

Saya selalu tanya kenapa penggunaan terma loyar buruk.Kenapa bukan tayar buruk ataupun loyar beruk? -Rahman Kassim

Klik "CERPEN" untuk teruja.

Posted on 17 September, 2010 at @ 11:31 PM, you can leave your comment (0) (0)
N.A.H.M.A ko tunggula aku..!!
Assalamualaikum.., memang hati ni dah xboleh tahan sabar lagi dah..
dah geram.,!! dah benci ngan si onion tu.., tu lar., die ingat dia siape..?
ha??!!! siape dia yang pandai2 nak panggil NURUL AIN nie 65..??!X! stakat muke gedik macam die tu xpayah lar nak kawan dengan aku.,
Aku tauw lar aku siape..!<>...,
aku mals nak balik hostel petang esok.,
nanti ak akn bergadoh giler2 ngan minah senget tu.... aku malas la nak cari pasal lagi dengan minah tu..,
da lar aku dh feed up dengan si NAHMA...<>

Mood: tensen kan NAHMA!x!